Pusto

Ostatnio nie ma postów na blogu.

Znacie mnie, przecież w tamtym roku też tak było.

Do pewnego momentu było tysiąc postów na sekundę i nagle… cisza. Następnie wielki powrót do bloga i tak dalej…

Podałabym wam znaną wymówkę „mam dużo nauki”, ale jej nie podam, bo… szczerze? nie uczę się. Nie siedzę godzinami i nie zakuwam na jakiś sprawdzian. Nie będę was okłamywać.

Moją wymówką będzie: NIE MAM O CZYM PISAĆ.

Ostatnio strasznie dużo się dzieje, a gdyby blog.pl był dostępny na telefon i tak łatwy w obsłudze jak instagram, wpisy byłyby codziennie. Chociażby o tym, co miałam na śniadanie.

Nie chcę pisać banalnych wpisów i może dlatego w ogóle nie piszę. Staram się postawić na oryginalność (która od razu się przejawia po nudnych tagach (sarkazm)) ale oczywiście nie jest to takie łatwe.

Ileż można wymyślać tematy na każdy dzień roku?

Może niedługo coś napiszę :)

OlaLife

Przygody z telefonem część 2

Hej :)

Pamiętacie wpis o utopionym telefonie w… toalecie?

Tym razem już go nie utopiłam, tylko pierwszy raz w życiu zbiłam szybkę.

I to w sumie nie ja…

Rano, jak sprawdzałam Instagrama miałam tam taką ryskę, która strasznie mnie denerwowała, bo była na środku.

Zignorowałam ją. Bo co? Nie pierwsza ryska nie ostatnia.

Kiedy wzięłam później telefon do ręki tak niefortunnie przycisnęłam rękę do ekranu, że przedzieliło mi go na pół.

I to prawda- TO NIE MOJA WINA.

Prędzej czy później to by się stało.

I teraz telefon przez tydzień w naprawie, przez co straciłam kontakt ze światem xd.

Ola :P

Best Friend Tag 1/2

Hejka :p

Powracam!

Dzisiaj mam dla Was tag >.<. Bez zbędnych wstępów zaczynajmy.

NA PIERWSZY OGIEŃ RZUCAM JUDEEŁA

1. Jak i gdzie się poznałyście?

Judeeł: W przedszkolu.

OlaLuff: Według mnie, raczej w pierwszej klasie podstawówki, bo w przedszkolu byłyśmy w dwóch osobnych grupach.

2. Opiszcie siebie jednym słowem.

Judeeł: Szalone.

OlaLuff: Powalone.

3. Wymarzona praca twojej przyjaciółki?

Judeeł: Yyy… fotograf albo… nauczycielka przyrody.

OlaLuff: CHIRURG na 100%

4. Co was w sobie denerwuje?

Judeeł: Czasem gdy szalejemy robi się zbyt poważnie.

OlaLuff: Bywa, że jesteś zbyt szczera, masz niską samoocenę :(

6. Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać, gdzie by to było?

Judeeł: Hm… nie wiem, a ty?

OlaLuff: Wyspy Kanaryjskie xd

Judeeł: Xd spoko

7. Najlepszy kawał/żart, z którego tylko wy się śmiejecie?

Judeeł: -A co, jeśli ktoś nam zabierze rzeczy?

- To będzie źle, chodź.

I Bożena (kabaret Smile- Merlin Menson)

OlaLuff: ZE WSZYSTKIEGO (jeśli ktoś chce poczytać śmieszne cytaty to zapraszam na instagrama @no_nie_wiemm)

8. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?

Judeeł: Nie wiem, trudno powiedzieć.

OlaLuff: Obawiam się, że ja. (ej, a może by kiedyś zrobić tag „who?”?)

9. Ulubiona pora roku twojej przyjaciółki?

Judeeł: Wiosna/lato/jesień/zima heheh Lato…

OlaLuff: ^^ zależy od pory roku. A Twoje to pewnie… lato albo zima??

10. Ulubiona piosenka twojej przyjaciółki?

Judeeł: Mercy albo Show you

OlaLuff: Wszystkie Chylińskiej i Big Time Rush :p

11. Spodnie czy sukienki?

Judeeł: Spodnie.

OlaLuff: Spodnie.

12. Ulubione zwierzę twojej przyjaciółki?

Judeeł: Papugi/psy/koty

OlaLuff: ^^^ A ŚWINKI MORSKIE GDZIE?!!?!? Twoje to psy, chyba >.<

13. Co najbardziej w sobie lubicie?

Judeeł: Szaleństwo i humor.

OlaLuff: Szczerość i szaleństwo.

14. Komedia, horror czy filmy romantyczne?

Judeeł: Komedia.

OlaLuff: Komedia lub horror.

15. BlackBerry czy IPhone?

Judeeł: IPhone.

OlaLuff: IPhone. JA ZDECYDOWANIE JESTEM ZA HUAWEI!

16. Ulubiony film?

Judeeł: Zagięłaś mnie tym…

OlaLuff: Nie mam różowego pojęcia.

17. Macie wspólne hobby?

Judeeł: Hm… chyba nie… chociaż nie wiem. Muzyka.

OlaLuff: No niech będzie, że od Ciebie zgapię, bo też nie wiem xd. MUZYKA.

18. Ulubiony program telewizyjny?

Judeeł: Familiada xd

A tak serio to…

Nie masz

OlaLuff: Mam. Kocham Cię, Polsko. A twój to może… kurcze, nie wiem xd

19. Jak pieszczotliwie na siebie mówicie?

Judeeł: Kret.

OlaLuff: BOŻENA, Nicolas, rzadziej Judeeł

TO TYLE NA DZIŚ

Dziękuję, dobranoc :**

OlaLife

 

 

Gorszy dzień

Hej.

Dzisiaj trochę inaczej, niż zwykle.

Też znacie taką osobę, która powoduje, że cały dzień… jest gorszy?

Że, gdy widzicie tą osobę, uśmiech automatycznie znika z twarzy?

Ta osoba czepia się Was… tak naprawdę bez powodu?

A bo ubrała takie buty, a bo zrobiła sobie takie zdjęcie, a bo… koniec.

Ta osoba… boi się Was.

Bo jak inaczej nazwać… strach przed… „wytknięciem” danej osobie błędów (w tym przypadku głupot), ale nie przed powiedzeniem o tym znajomym.

Nikt nie jest idealny.

Może nie czytasz mojego bloga, osobo, o której piszę, ale zwróć na to uwagę, że każdy popełnia błędy.

Nawet ty, mimo że ich nie dostrzegasz.

Wracam do gitary, czyli czego fan nie zrobi dla idola

Hejka :)

Wracam po tej… kilkunastu dniowej przerwie.

Miały być zdjęcia, ale nie chce mi się ich ładować :( .

JESZCZE BĘDĄ!

Więc dzisiaj o tym, że gdy stalkowałam przeglądałam kanał Shawna na YouTube (ShawnMendesVEVO) znalazłam coś takiego jak.. Learn To Play.

Postanowiłam to obejrzeć, a że mój angielski jest wybitnie słaby, nie rozumiałam nic oprócz tego, jak mówił E MINOR, A MINOR i coś tam jeszcze. Dopiero po kilkudziesięciu minutach zrozumiałam, po co jest taki paseczek na tej gitarze.

W końcu odpuściłam.

TĄ PIOSENKĘ.

Wpisałam w wujka google „Show you Shawn Mendes akordy” (bo tamta poprzednia to była „Life of the party”, na końcu podam linki) i znalazłam zwykły rozpis piosenki, że nad wersami były akordy.

Można powiedzieć, że umiem… refren, ale jeśli chodzi o bicie, to nawet nie wiem jakie jest, więc próbuję się wpasować (jak możecie się domyślić, wychodzi z tego lipa).

Tak ogólnie, to ‚zagrałabym’ całą, tylko TO JEST ZA SZYBKIE. Poza tym nie umiem, po prostu nie umiem akordów barowych.

Wie ktoś czym można zastąpić B-moll?

Ola :)

PS Tak, jestem #mendesarmy ♥

LINKI:

Learn To Play „Life of the party” (YouTube)

Oryginał „Life of the party”

https://tabs.ultimate-guitar.com/s/shawn_mendes/show_you_ver2_crd.htm

SHOW YOU CHORDS (tekst + akordy)

Oryginał „Show You”

Poza tym polecam piosenki tego jegomościa :3

Te bardziej znane to: „Treat You Better” ; „Mercy” ; „Stiches”

Pozdrawiam

Papatki

W środę o 15.00 zdjęcia !

 

Tumblr

Notatka na marginesie

Hejka!

Na szybko.

Wpisów nie ma, bo cierpię na brak weny.

Mam tumblr. Na razie nie podaję, ale jak ktoś coś, to pewnie mnie znajdzie :x.

Bai :)

PS Możecie napisać co byście chcieli w następnym wpisie?

a) zdjęcia

b) If I was

c) inny tag

d) codzienność

e) recenzja książki

f) suprajs

If I was… TAG

Hejka :)

Dawno nie było wpisów przez mój… hm… brak weny ;)

Ale dzisiaj postanowiłam wziąć się w garść i dodać wpis.

Nie wiem czy taki tag istnieje (jeżeli nie, to teraz już tak), bo wymyśliłam go na poczekaniu. Nawet nie wiem, czy dobrze to przetłumaczyłam :roll: .

Chodzi o to, że zadaję sobie „pytanie”: „Gdybym była (np. jednorożcem) … to wyglądałabym tak:” i szukam w grafice Google wybranego obrazka lub „Gdybym była (np. postacią z bajki) … to:”- w tym przypadku wybieram daną postać, i opisuję, dlaczego akurat ta.

ZACZYNAJMY

Może zacznę od powyższych przykładów:

-gdybym była jednorożcem to wyglądałabym tak:

jednorozec-gwiazdy-drzewa*grafika Google nie jest zbyt urozmaicona różnymi jednorożcami…

-gdybym była postacią z bajki byłabym… Roszpunką?

Troszkę musiałam poszperać, żeby znaleźć postać podobną do mnie, ale w końcu postawiłam na tej długowłosej bohaterce (ja nie mam długich włosów jakby co).

indeks

Opis by Wikia.com: „Roszpunka to porywająca, inteligentna, miła, zabawna i bardzo ryzykancka, chociaż nieco naiwna nastolatka. Niemniej jednak nie boi się stanąć w obronie siebie lub innych, kiedy sytuacja wymaga odwagi.”

*pogrubione nie dotyczą mnie ;)

-gdybym była kotem, to byłaby to rasa… eh… z resztą… ja się na kotach nie znam, więc dam samo zdjęcie >.<

images-gdybym była psem, to byłby to labrador krótkowłosy/retriever

indeks-gdybym była obrazem (genialny pomysł!) z grafiki google, to wyglądałabym tak:

pr03720-obraz-abstrakcja-oko.jpg-gdybym była kimś znanym, to byłaby to Taylor Swift. Bez powodu. Tak jakoś mi pasuje…

imagesTo na dzisiaj tyle. Chcielibyście kolejne części? Możecie zadawać pytania w komentarzach :)